Met de campagne Wild eten in de Achterhoek wordt door de bundeling van het aanbod een unieke positie ingenomen en uniforme boodschap uitgedragen. De Achterhoek is de regio waar je in het najaar naartoe moet om culinair te genieten bij toprestaurants in de Achterhoek, maar ook om te wandelen of een van de topmusea te bezoeken. Door het brede aanbod is de regio in het najaar de ideale bestemming om een of meer dagen culinair te genieten.
De mediacampagne heeft als doel om de deelnemende restaurants in de regio onder de aandacht te brengen door een krachtige profilering van de regio als dé wildregio van Nederland wanneer het aankomt op culinair genieten. Door het aanbieden van (meerdaagse) arrangementen wordt de doelgroep verleid één of meerdere dagen in de Achterhoek te genieten van de Achterhoekse keuken en het moois dat de Achterhoek rijk is. De basis van de campagne zijn de brochure en de website, maar hiernaast worden tal van activiteiten ondernomen om de aandacht voor de campagne en de restaurants te trekken.
Meer dan dertig ondernemers doen mee aan de campagne 'Wild eten in de Achterhoek'. Wil jij met jouw organisatie ook meedoen? In het acquisitieformulier vind je alle informatie om je aan te melden.
Voor meer informatie over deelname aan de campagne, kun je contact opnemen met Carina de Groot via 0545-250380 of c.degroot@achterhoek.nl
Dragers van de campagne zijn een brochure en de website www.wildetenindeachterhoek.nl. Er zijn daarnaast verschillende online en offline activiteiten waarmee de aandacht van de consument wordt getrokken. Hieronder vind je een aantal uitingen.