De optimale klantreis

Heb je de klantreis van jouw gasten al eens inzichtelijk gemaakt? Op welke ‘touchpoints’ heb je als ondernemer invloed en hoe kun je de klantreis nog meer optimaliseren? Zowel online als offline kun jij het verschil maken tussen een prima en fantastische vakantie/activiteit. In dit kennisprogramma gaan we in op de customer journey en krijg je praktische tips voor verbetering van de klantreis. Het kennisprogramma bestaat uit een e-learning module en twee praktische workshops.

 

E-learning De optimale klantreis (bepaal zelf wanneer)

In deze e-learning module leer je wat de klantreis is, uit welke fasen deze bestaat en welke methodieken er zijn om binnen deze fasen de contactmomenten te analyseren en te verbeteren. De e-learning module is beschikbaar in onze e-learning omgeving. Zorg ervoor dat je deze voor de eerste workshop hebt afgerond.

 

Workshop 1 

Anieke van Wijnen (A NXT Level) en Mariska Eshuis (MZ Consultancy) gaan tijdens deze workshop in op praktijkcases en we gaan samen ontdekken wat er nog te verbeteren valt aan de klantreis van jouw gast.

 

Workshop 2 

Anieke van Wijnen (A NXT Level) en Mariska Eshuis (MZ Consultancy) gaan tijdens deze workshop in op praktijkcases en we gaan samen ontdekken wat er nog te verbeteren valt aan de klantreis van jouw gast.

 

Bovenstaand kennisprogramma is bedoeld voor (medewerkers) van partners van Achterhoek Toerisme, minimaal basispartnerpakket. De kosten voor het gehele kennisprogramma bedragen € 95,- pp excl BTW. Voor partners met een Extra, TOP of Premium of hoger zit deelname aan het kennisprogramma inbegrepen bij het partnerpakket (max 2 deelnemers per organisatie).

Vragen? Neem contact op met Heleen Faber via tel 0545250414 of e-mail h.faber@achterhoek.nl

5 personen hebben zich aangemeld.

Aanmelden voor De optimale klantreis

Annuleren