Stagiair(e) Marketing en communicatie

Word jij enthousiast van online marketing en ben jij creatief? Achterhoek Toerisme, de toeristische marketingorganisatie voor de Achterhoek, is vanaf september 2022 op zoek naar een creatieve stagiair(e) die ons marketing team komt versterken!

Hoe ziet jouw dag eruit?

Als stagiair(e) ben je onderdeel van het marketingteam dat zich bezighoudt met de algemene profilering van de Achterhoek. Tijdens je stageperiode ga je aan de slag met het onderhoud en beheer van de website, denk je mee over onze marketingcampagnes, bedenk en schrijf je leuke nieuwsbrieven om toeristen te enthousiasmeren voor een dagje weg of vakantie in de Achterhoek. Kortom, je krijgt bij ons de kans om jouw creativiteit alle ruimte te geven! 

Wat bieden wij jou?

•    Een stageplek in een gezellig team met een ongedwongen werksfeer;
•    Ruimte om jezelf te ontwikkelen, te leren en te experimenteren;
•    Uitdagend werk om helemaal in op te gaan en vrijheid voor eigen inbreng (bij ons werk je écht mee!); 
•    Diversiteit in werkzaamheden;
•    Begeleiding door vaste collega’s. Wat betekent: korte lijntjes en lekker snel schakelen;
•    Een stageplek in de mooiste regio van Nederland!

Hier herken jij jezelf in

•    Je volgt een HBO opleiding in de richting toerisme, marketing of communicatie;    
•    Je bent creatief, houdt van aanpakken en bent proactief;
•    Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend;
•    Je hebt affiniteit met schrijven;
•    Je bent leergierig en kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken;
•    Pré: kennis van zoekmachineoptimalisatie (SEO) en ervaring met CMS systemen, Photoshop en Google Analytics.

Interesse? – We horen graag van je!

Enthousiast over deze stageplaats? Dan ontvangen wij graag je CV met motivatie. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Marcella de Vos. Tel: 0545-250 380 of m.devos@achterhoek.nl

De werkzaamheden vinden plaats vanuit ons kantoor in Borculo.

Over Achterhoek Toerisme

Achterhoek Toerisme is de toeristische marketingorganisatie voor de Achterhoek en werkt samen met het toeristisch bedrijfsleven en 11 Achterhoekse gemeenten. Achterhoek Toerisme verzorgt de marketing in binnen- en buitenland voor de domeinen recreatie, toerisme en cultuur. Het doel is door middel van vernieuwende marketing en fysieke producten meer bezoekers te genereren die langer willen verblijven, meer besteden en tot herhalingsbezoek over gaan. Daarnaast draagt Achterhoek Toerisme zorg voor een goede toeristische infrastructuur. Dit alles met de ambitie om het toeristisch marktaandeel van de Achterhoek en de merkreputatie blijvend te versterken.