Kidsgeluk in de Achterhoek

In de marketingcampagne ‘Kidsgeluk in de Achterhoek’ wordt de Achterhoek onder de aandacht gebracht als een aantrekkelijke regio waar gezinnen met kinderen één of meerdere dagen ontspannen kunnen verblijven. Deelname aan het samenwerkingsverband staat open voor iedere op kinderen gerichte dagattractie in de Achterhoek.

De doelgroep van deze campagne zijn gezinnen met kinderen van 4-12 jaar in en buiten de Achterhoek. Het uitgangspunt is de diversiteit in het aanbod voor kinderen waardoor de boodschap wordt uitgedragen dat er in de Achterhoek genoeg te beleven is voor een meerdaags verblijf. De nadruk ligt hierbij bij het brede aanbod van dagattracties en kinderroutes. De coördinatie en uitvoering van de marketing en promotie is in handen van Achterhoek Toerisme.

Speciaal voor Kidsgeluk in de Achterhoek zijn een vijftal “karakters” ontwikkeld, die een aantrekkelijk gezicht geven aan de campagne en terug komen in iedere uiting. Het zijn vijf Achterhoekse dieren met een adellijke uitstraling die kinderen welkom heten en wegwijs maken in de regio. Als mascotte zullen de dieren tijdens de zomervakantie op diverse campings en bungalowparken verschijnen om promotie maken voor de campagne.

Meer informatie

Voor meer informatie over deelname aan de campagne, kunt u contact opnemen met Renate Rikkers via 0545-250380 of r.rikkers@achterhoek.nl