Achterhoekse Smaakmakers

De Achterhoek beschikt over waardevolle ingrediënten – en daarmee kansen – om zich duidelijker op het gebied van eten en drinken te profileren. De campagne Achterhoekse Smaakmakers zet deze ingrediënten op de kaart. Streekproducenten, wijngaarden, theetuinen, streekwinkels en bierbrouwerijen kunnen deelnemen aan de campagne Achterhoekse Smaakmakers om zo hun eigen zichtbaarheid te vergroten die van het Achterhoekse streekproduct.

Via een speciale foodpagina op achterhoek.nl worden foodgerelateerde evenementen, -activiteiten en -routes uitgelicht. Via diverse online kanalen wordt er bezoek naar deze site gegenereerd. Verder wordt er vanuit de campagne een Smaakkaart ontwikkeld waarop deelnemers met culinair aanbod benoemd worden. Tevens kunnen er routeproducten worden ontwikkeld zoals routes langs theetuinen en wijngaarden.

Deelnemen aan de campagne

Vele organisaties doen mee aan de campagne 'Achterhoekse Smaakmakers'. Wil jij met jouw organisatie ook meedoen of wil je graag meer informatie over de campagne? 

Website Neem contact met ons op!

Uitingen

Er zijn verschillende online en offline activiteiten waarmee de aandacht van de consument wordt getrokken. Hieronder vind je een aantal uitingen. 

Persbericht "Achterhoekse smaakmakers op de kaart"
Achterhoekse Smaakkaart