Campagnes

Naast de algemene Achterhoek marketingcampagne voert Achterhoek Toerisme een aantal marketingcampagnes uit waarin bedrijven de handen ineenslaan om het bereik te vergroten. De campagnes dragen sterk bij aan de branding van de regio binnen thema's verblijf, culinair, recreatie, cultuur en zakelijk toerisme. Hieronder vind je welke campagnes worden gevoerd door Achterhoek Toerisme. 

Onze campagnes

De Duitse markt

De Duitse markt biedt mogelijkheden om nieuwe doelgroepen aan te boren. De komende jaren neemt de Duitse markt een nog belangrijkere plek in binnnen de marketingactiviteiten van Achterhoek Toerisme. Achterhoek Toerisme ondersteunt partners bij hun presentatie op de Duitse markt door onder andere kennissessies en e-trainingen te organiseren. Via het Duitstalige platform achterhoekferien.de worden partners met een Duitstalige website onder de aandacht gebracht bij de Duitse gast. Tevens is er veel Duitstalig drukwerk beschikbaar bij Achterhoek Toerisme. Daarnaast zijn partners met een uitgebreid Duitse markt pakket als eerst in beeld bij persreizen en andere promotionele activiteiten. 

Duitse markt