Doordat de kampeerbedrijven kiezen voor een gezamenlijke marketingaanpak van de campagne ‘Kamperen in de Achterhoek’ ontstaat er meer slagkracht vanuit de regio om de Achterhoek als kampeerbestemming op de kaart te zetten. Drager van het geheel zijn de Camping Card Achterhoek, de gids ‘Kamperen in de Achterhoek’ en de website kamperenindeachterhoek.nl. Daarnaast worden er diverse doelgroepgerichte on- en offline activiteiten georganiseerd. Stichting Achterhoek Toerisme draagt zorg voor de coördinatie en de uitvoering van de marketing en promotie.
Maar liefst 35 campings in de Achterhoek doen mee aan de campagne. Wil jij met jouw organisatie ook meedoen? In het acquisitieformulier vind je alle informatie om je aan te melden.
Voor meer informatie over deelname aan de campagne, kun je contact opnemen met Carina de Groot via 0545-250380 of c.degroot@achterhoek.nl
Er zijn verschillende online en offline activiteiten waarmee de aandacht van de consument wordt getrokken. Hieronder vind je een aantal uitingen.