We kijken naar je uit!

Met het ingaan van de maatregelen omtrent het coronavirus medio maart is Achterhoek Toerisme vrijwel direct gestart met de campagne ‘Zoveel om naar uit te kijken’. Een campagne met als doel om te inspireren voor het moment dat we er weer op uit kunnen. Met het versoepelen van de maatregelen zijn we in een volgende fase aangekomen. Verschillende verblijfsaccommodaties en attracties openen hun deuren, met de benodigde aanpassingen. De verwachting is dat vanaf 1 juni meer locaties deuren kunnen openen. Wanneer het virus onder controle blijft openen terrassen, bioscopen, restaurants/cafe’s, culturele instellingen en musea. Daarnaast zien we dat de consument zich meer en meer oriënteert op een (meerdaags) verblijf in Nederland en daarmee ook in de Achterhoek. 
 
Met deze ontwikkeling gaat ook een volgende fase van start van de inspiratiecampagne van Achterhoek Toerisme. De slogan ‘Zoveel om naar uit te kijken’ gaat over in de slogan ‘We kijken naar je uit’. ‘We kijken naar je uit’ gaat over ondernemers die graag weer hun deuren (willen) openen, over de Achterhoekse gastvrijheid, over welkom zijn, maar ook over de verantwoordelijkheid om de gasten op een goede wijze te ontvangen. We blijven met de campagne inspireren met mooie beelden en verhalen uit de regio, maar brengen een bezoek of verblijf aan de regio dichterbij. ‘#We kijken naar je uit’ is de tweede fase van de ‘coronacampagne' van Achterhoek Toerisme en zal worden afgesloten met een activatiecampagne. 
 
Met dit vervolg van de inspiratiecampagne roepen we de regio op om de hashtag #wekijkennaarje uit zoveel mogelijk uit te dragen.